Znajdź wszystko, czego potrzebujesz. Pełny przegląd oraz dostęp do części i akcesoriów w rozsądnej cenie. Świetny serwis mamy w naszym DNA. Nasz dział serwisowy to wyspecjalizowany zespół mechaników Nissana, dysponujący najnowszymi technologiami, które pomogą Ci utrzymać samochód w doskonałym stanie. Wkładamy w naszą pracę tak dużo wysiłku, jak dużo Nissan wkłada w zaprojektowanie i wyprodukowanie każdego pojazdu. Dzięki temu Twój samochód pozostanie bezpieczny, a jego wartość nie zmieni się pomimo upływu czasu. Możesz również oczekiwać najlepszych standardów obsługi Klienta, najnowszych części oraz specjalistów, którzy znają Twój pojazd jak własną kieszeń.
Sieć naszych serwisów mechanicznych korzysta z wieloletnich doświadczeń związanych z serwisową obsługą samochodów. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w naszym serwisie miała pod każdym względem wyjątkowy charakter.
Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne lub internetowe umawianie terminu wizyty. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres i czas naprawy, by możliwie precyzyjnie określić termin odbioru samochodu oraz koszty. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena naprawy i termin odbioru auta ulegną zmianie, to zostaną one wykonane tylko w przypadku akceptacji właściciela samochodu.
Zakres obsługi serwisowej:
- przeglądy techniczne,
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
- montaż akcesoriów (alarmy, haki, stałe systemy nawigacyjne, zestawy głośnomówiące, itp.),
- serwis ogumienia,
- możliwość udostępnienia samochodu zastępczego,
- dokumentacja fotograficzna uszkodzeń,
- internetowe zamawianie usług,
- całoroczna myjnia ręczna.
Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Nissan mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dbałość o zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie, pracownicy wyspecjalizowanego działu kontaktują się telefonicznie, aby dopytać o przebieg ostatniej wizyty serwisowej. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać i realizować oczekiwania naszych Klientów.