
Stworzony, by zachwycać. Najnowsza generacja Nissana Juke z napędem hybrydowym
Za kierownicą tego zelektryfikowanego modelu poczujesz prawdziwe emocje. Nissan Juke Hybrid wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię, która łączy atuty silnika elektrycznego i benzynowego. Dzięki temu jazda jest przyjemna, precyzyjna, cicha i wydajna. Zużycie paliwa jest do 19% niższe niż w przypadku Nissana Juke z silnikiem benzynowym z automatyczną skrzynią biegów (5 l/100 km w cyklu mieszanym wg WLTP). Nissan Juke może być również wyposażony w silnik benzynowy DIG-T o mocy 114 KM z ręczną skrzynią biegów lub przekładnią automatyczną DCT.

HYBRYDOWY NISSAN JUKE NAJNOWSZEJ GENERACJI
Technologia, która wyzwala emocje. Odkryj śmiałe, porywające i zelektryzowane wrażenia za kierownicą.
Poczuj, jak samochód doskonale reaguje na pedał przyspieszenia dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu silnika elektrycznego. Technologia, w którą wyposażony jest Nissan Juke Hybrid wykorzystuje bezsprzęgłową, inteligentną przekładnię wielotrybową inspirowaną samochodami Formuły E, gdzie silnik elektryczny i benzynowy pracują niezależnie lub razem, zapewniając większą szybkość reakcji i dynamikę prowadzenia. Pojazd wybiera jeden z trybów, aby dopasować się do stylu kierowcy, zapewniając moc i przyjemność z jazdy.
Maksymalna reakcja
Teraz codzienne dojazdy do pracy będą najprzyjemniejszą częścią dnia. Maksymalna moc podczas jazdy po mieście i 143 KM pod maską w parze z inteligentną wielostopniową skrzynią biegów zapewniają natychmiastowy moment obrotowy i ciszę w samochodzie. Poczuj radość z jazdy za kółkiem Nissana Juke.
Główny tryb napędu elektrycznego do jazdy po mieście
Rozkoszuj się ciszą podczas niemal bezgłośnego przejazdu ulicami miasta. Podczas podróży po mieście do 80% czasu samochód pracuje w trybie napędu elektrycznego, bez konieczności ładowania, a i tak zapewnia maksymalne emocje i szybkość reakcji (67% czasu w cyklu miejskim wg WLTP)3.

Wysokie emocje. Niskie spalanie
Efektywność i zadziorność mogą iść ręka w rękę. W tej wyjątkowej hybrydzie hamowanie regeneracyjne zasila akumulator silnika elektrycznego, a silnik benzynowy włącza się tylko wtedy, gdy jest potrzebny. Rezultat? Zużycie paliwa jest do 19% niższe niż w przypadku Nissana Juke z silnikiem benzynowym z automatyczną skrzynią biegów. (5 l/100 km w cyklu mieszanym wg WLTP)1, 3.

e-Pedal Step
Technologia e-Pedal Step pozwala kontrolować samochód tylko pedałem gazu, którym można przyspieszać i zwalniać. Hamulec służy jedynie do całkowitego zatrzymania pojazdu.
SILNIK BENZYNOWY
Zaawansowany silnik i skrzynia biegów

6-biegowa ręczna skrzynia biegów
Przejmij kontrolę nad samochodem. 6-biegowa ręczna skrzynia Nissana Juke zapewnia szybką zmianę biegów i reakcję, dzięki czemu każda podróż staje się prawdziwą przyjemnością.

7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT)
Natychmiastowa reakcja. 7-biegowa przekładnia z podwójnym sprzęgłem (DCT) działa jak tradycyjna automatyczna skrzynia, zapewniając wygodne prowadzenie samochodu. Kiedy czujesz potrzebę większych emocji, reakcja skrzyni DCT będzie płynna i szybka, sprawiając radość przy każdym użyciu.

Tryb ECO/Tryb Sport
Wybierz tryb ECO, aby zmniejszyć spalanie, tryb Standard dla najlepszej równowagi między poziomem zużycia paliwa a wydajnością, lub tryb Sport dla maksymalnych emocji podczas jazdy.

Łopatki do zmiany biegów w kierownicy
Natychmiastowa reakcja na wyciągnięcie ręki. Zaawansowana 7-biegowa skrzynia biegów DCT ma zamontowane w kierownicy łopatki, które umożliwiają zmianę biegów bez odrywania rąk od kierownicy.